tisdag, januari 22, 2008

Tjänsteresa

Imorgon ska jag ut på äventyr. Åker till Göteborg på tjänsteresa, för 2 olika kundbesök. Det ska bli både trevligt och skönt att komma iväg, samtidigt som det tar emot en liten aning. För en stund sen fick jag nämligen veta att det bara blir jag och kundsupportkillen som åker från Hålan. Den tredje personen som ska med åker själv, redan ikväll. Detta innebär att jag kommer vara instängd i en bil ungefär 5 timmar imorgon med en man som jag har problem med. Han är lite svår alltså, inte lätt att prata med, väldigt speciell och har nog extremt svårt att förstå varför vi inte vill flytta till den här helt underbara Hålan. Kanske kan jag slumra hela vägen? Använda min nya minibebis o lyssna på MIN musik !? Den kommer ju få hänga med, det är nåt som är säkert. Så jag får ladda upp den rejält ikväll !! Men det får bli efter att Pocketklubben har avslutat sitt möte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå, hur gick resan, rosen?