måndag, oktober 01, 2007

Lägga ner?

Det är alltid lika kul när mina läsare kommenterar inläggen och till Smurf och Lottis vill jag bara säga att jag inte kommer sluta blogga, det har blivit som en typ av drog för mig. Hemskt men sant.

Unden bilfärden till eller från jobbet idag, kommer inte ihåg vilket, berättade de på nyheterna att vår Alex Schulman som jag nämnde i förra inlägget, har lagt ner sin blogg. Så det där med att skriva sex inlägg om dagen gäller väl inte längre ?! ;)

Idag har det varit en bra dag, en lite rolig dag faktiskt. På jobbet började det en ny programmerare. Han verkar trevlig. Pratade dock inte så mycket med honom... men det kommer nog. ;) Dessutom vill jag skicka ett jättestort bamsegrattis till mina föräldrar som idag firar 30 år som gifta !! Här hemma har vi fått samtal från mina två äldsta bröder. Den ena berättade att han köpt husbil, gissa vem som bara gapade !! Den andra ska eventuellt köpa hus !! Det var väl inte lika oväntat. Och här händer det också saker. Ikväll gick vi promenad runt sjön i höstrusket. *brr* Men skönt såhär efteråt! Och förra veckan köpte vi platt-TV!! Vad händer härnäst ??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, toka, du ska absolut inte sluta blogga *ler* (inte för att jag trodde det, men.. ;)). Alltid lika skoj att läsa om ditt liv!!!

Ja, vad händer härnäst?! :) Kul att det händer saker!! :) Och positiva sådana. Kanske ni köper hus ;)

*många varma kramar* från mig, din ros

Anonym sa...

Det är så roligt att läsa din blogg, det händer så mycket skoj i dit liv och du har så vettiga tankar och funderingar som man känner igen sig i...
//Trogen nätvän :-)

Anonym sa...

Vilken tur att du inte ska sluta :-) Kram på dig!

Anonym sa...

Lägg inte ner gumman! :-(

Det är skoj att läsa din blogg. Du har mycket som du beskriver som får en att rannsaka sig själv.

Kram