söndag, september 30, 2007

Sex om dagen

Vi tittade på Babben & Co igår kväll. Hur roligt är inte det programmet?! Ett av mina favvisar nu faktiskt !! I alla fall så hade hon Gunde Svan, Agneta Sjödin och Magnus Uggla i heta stolen. Inte de roligaste gästerna kanske, men det var en sak som Uggla sa som fastnade och som jag baserar detta inlägg på. "...Enligt Alex Schulman ska en riktig bloggare skriva 6 inlägg om dagen..." Uggla gör så gott han kan, det kan ni själva läsa här. Jag däremot kan ju inte klassas som en bloggare, med MAX 6 inlägg i månaden. ;)

När jag startade den här bloggen var det för att få skriva av mig om en svår tid i mitt liv, sen blev det som att Mrs Rose's hjärta tog platsen som nya dagboken istället för hos LS. Nu vet jag inte vad den tjänar för syfte egentligen ... För att underhålla mina nätvänner? *blink*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast att det inte uppdateras så ofta tycker jag det är kul att läsa när du väl skriver :) så jag vet vad som finns i dina tankar trots att du är så långt bort.. *kramas*

Anonym sa...

Tycker oxå det är roligt att läsa fast du inte uppdaterar så ofta... och speciellt när du inte "uppar" på lunar längre... fast det gör ju inte jag heller... *hm* Hoppas i alla fall att du fortsätter att skriva. *kramas*