söndag, december 30, 2007

Året som gått

Med bara en dag kvar av 2007 tänkte jag mig att det vore på sin plats att summera året som gått. På LS gjorde jag en "Årets lista" för nåt år sen kommer jag ihåg. Jag blev ganska förvånad när det visade sig att det var 2 år sedan jag gjorde den. (Då höll jag på med sista terminen av psykologi och det var precis innan jag började skriva den här bloggen.) Den var egenkomponerad och innehöll hela året som jag mestadels tillbringat med psykologistudenterna. Jag tänkte först att jag skulle efterapa den listan, men insåg efter redan andra punkten att det inte var någon bra idé. Och jag har försökt med att angripa det på månadsbasis, men det såg ganska tomt ut det med, så jag får köra med budgetvarianten.

Under middagen idag pratade vi om året som gått och vad som påverkat oss mest och kanske inte helt oväntat hamnade bröllopet högst upp. Det blev som en liten minnesresa tillsammans. Som en god två kom flytten till lägenheten. Även om det kanske inte har påverkat oss sådär jättemycket, är det något som vi kommer minnas.

Sista veckorna har jag inte mått särskilt bra och det är på bättringsvägen, hoppas jag. Mannen har varit ett enormt stöd och jag grät ut hos mamma en dag. Nu är ju ett nytt år på ingång, då ska det bli ändring, hoppas vi på.

Gott nytt år !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det nya året ska bli ett superbra år för rosorna, eller hur!!! Det tummar vi på! *ler stort*

*stor och varm kram* från ros 2

Anonym sa...

Vill bara önska er ett Gott nytt år!
Mvh Jen från Ls

Anonym sa...

Gumman! Även om jag inte alltid visar det eller syns, så finns jag där för dig, alltid! Det gör ont i mig när du är ledsen. kram